понедельник, 17 февраля 2014 г.

Մայրենի լեզու

16.02.14թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1.Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
մելամաղձոտ-տխուր
բուխարի-վառարան
իզուր-անտեղի
կենսունակ-ուրախ, զվարտ
ինչք-կարողություն
քարայր-քարանձավ
տեսիլք-հոքի

2.  Գտիր հոմանիշ զույգերը և գրիր դեմ դիմաց:
Պսպղալ, հովանալ, փրկել, գնալ, գիտենալ, իմանալ, ազատել, փայլփլել, զովանալ, մեկնել:

Պսպղալ – փայլփլել
Հովանալ – զովանալ
Փրկել – ազատել
Գնալ – մեկնել
Գիտենալ – իմանալ




3. Տրված նախադասություններում երգել բառը փոխարինիր ծլվլալ, խշշալ, կարկաչել, բառերով:
Ուրախ երգում են առվակները:
Գիշերը ծովը մեղմ երգ է:
Թռչուններն ուրախ երգում են ու ծառից ծառ թռչում:
1.      Ուրախ կարկաչում են առվակները:
2.      Գիշերը ծովը մեղմ խշշում է:
3.      Թռչուններն ուրախ ծլվլում են ու ծառից ծառ թռչում:




4. Շարունակիր ըստ օրինակի՝ անբառ- առանց բառի
անձայն-առանց ձայն
անխոս-առանց խոսքի
անհույս-առանց հույս
անլույս-առնց լուս

5.,,Հրաշք ծաղիկը,, վերնագրով մի հեքիաթ հորինիր:




12.02.14թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Մտիկ անել-նայել
դալկանալ-գունատ
արևակեզ-ուժեղ արև
ամբար-պահեստ,նկուղ
պաղ-սառը
գավաթ-բաժակ

2.Առանձնացրու և դեմ դիմաց գրիր նույն գույնն ունեցող հականիշ բառերը:
Ուրախանալ, շինել, կորցնել, ելնել, տխրել, իջնել, գտնել, քանդել:

Ուրախանալ – տխրել
Շինել - քանդել
Կորցնել - գտնել
Ելնել – իջնել




3.  Բառերի տեղադրիր նախադասությունների մեջ:
կողմորոշվել,  որդի, զավակ, չունևոր, բաժանել, նվիրել,  գործիքներ, հռչակել:
Թագավորը երեք որդի ուներ: Հայրը չէր կողմնորոշվել , թե ում ժառանգի իր գահը: Եվ նա որոշեց փորձել որդիներին: Կանչել տվեց երեք գյուղացիների: Երբ նրանք եկան որթիներին ասաց.
-Այս մարդիկ չունևոր են , պետք է օգնել նրանց:
Ավագ որդին սկսեց ոսկի բաժաներ, միջնեկը հետևեց նրա օրինակին: Կրցե որդին նրանց աշխատանքային գործիքներ  նվիրեց և այսպես բացատրեց.
-Եղբայրներիս նվիրած ոսկիները շուտով կվերջանան, իսկ իմ տված գործիքները նրանք կարող են հողից բերք ու բարիք ստանալ և ապահով ապրել:
Հայրն ուրախացավ որդու խոսքից և նրան թագաժառանգ հռչակեց:

4.,,Ծովային ճանապարհորդություն,, վերնագրով պատմություն հորինիր:

                 


11.02.14թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Զարկ- խփել
հանցավոր- օրեք խաղտել
գրոշ-մանր դրամ
շեղբ-
անխոհեմ-
աստիճանաբար-կամանց կամանց
ամբողջովին-ընդանուր

2.Արտահայտությունները գրիր մեկ բառով:
օրինակ՝ պար գալ-պարել
Ճաք տալ-ճաքել
հրաման տալ-հրամարել
միտք անել-մտածել
խոսք ասել-խոսալ

3.Դեմ դիմաց գրիր դարձվածքները և նրանց իմաստները:
Աչք դնել                          կռահել, հասկանալ
ականջ դնել                     հավանել, ձեռք բերելու մտադրություն ունենալ
աչքի ընկնել                      լսել
գլուխ պահել                    ուշադրություն գրավել, նկատել, երևալ
գլխի ընկնել                 աշխատանքի մեջ եռանդ չցուցաբերել

Աչք դնել - հավանել, ձեռք բերելու մտադրություն ունենալ
ականջ դնել – լսել
աչքի ընկնել -   ուշադրություն գրավել, նկատել, երևալ
գլուխ պահել - աշխատանքի մեջ եռանդ չցուցաբերել
գլխի ընկնել - կռահել, հասկանալ                  




4. ,,Փայտից պատրաստված մարդուկը,, վերնագրով պատմություն կամ հեքիաթ  հորինիր:
Օգնություն /այս հարցերը կարող են օգնել/
Ա. Ինչո՞ւ էր մարդուկը փայտից պատրաստված:
Բ. Մարդուկը ի՞նչ բնավորություն ուներ:                          
Գ. Ի՞նչ եղավ նրա հետ հեքիաթի վերջում:










10.02.14թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ/4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի հոմանիշները:
Հսկա-մեծ,բոյով
միանգամից-նույն վարկյանին, անմիջապես
գանգատ-բողոքել,դժգոհություն
փնտրել-մանգալ
ավերել-փչացնել,ջարդել,

2. Ընտրիր և զույգերով գրիր իմաստով մոտ բառերը:
Պալատ, որջ, բույն, խրճիթ, դղյակ, փոս, տնակ, հոր:
Պալատ – դղյակ ,
Որճ – բույն
Խրճիթ – տնակ
Փոս -  հոր


3. Կազմիր տրված բառերի հոգնակի ձևերը:
Ոտնաձայն-ոտնաձայններ
Արոտավայր-արոտավայրեր
Մրջույն - մրջույններ
Ավազան - ավազաններ
Փիղ - փղեր

4. Հեքիաթ հորինիր, որտեղ որպես հերոսներ լինեն բույսերը կամ ծառերը:



08.02.14.թ.
Տանը
Հարցաթերթիկ/4-րդ դասարան/
1. Գրել տրված բառերի բացատրությունը:
Դերվիշ-մարմուդական
կարպետ-խալի
ապրուստ-փող վաստակել, հարստուցյուն
փինաչի- վատ գործ անող
ազնիվ-չխափող
մունետիկ-լուր տանող բերող

2.Բացատրիր տրված արտահայտությունները:
Ուս ուսի տալ-իրար օգնության հասնել
գլուխ գլխի տալ-խելք  խելքի տալ

3. Կենդանու և իր ձագի անունը գրիր դեմ դիմաց, անունները գրված են խառը:
Լոր, քոթոթ, ավանակ, ճուտ, արջ, քուռակ, կով, գառ, ոչխար, կորյուն, առյուծ, հորթ:
Լոր – ճուտ
Արջ – քոթոթ
ավանակ – քուռակ
Կով – հորթ
Ոչխար – գառ
Առյուծ – կոյրուն

4. ,,Մատների զրույցը,, վերնագրով պատմություն հորինիր:



06.02.14
Տանը

Հարցաթթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Ամայի-որտեղ ոչինչ չկա, դատարկ տեղ
ամրակուռ-ամուր,չկոտրվող,պինդ
ավետել-ճշմարտությունը հասցնել բոլորին,քարոզել
պճնվել-զուգվել,զարդավել, ուշադրություն գրավել
խորշ-փոս

2. Նախադասությունները խառն են տրված, ճիշտ դասավորի՛ր և վերականգնիր տեքստը:
Մի ամգամ աստղերը հավաքվեցին իմի, և նրանցից ամենածերերն ասեցին.
Մենք բազում ենք ու շատ: Ուրեմն ինչու՞ չենք կարող լուսավորել ցերեկն ու գիշերը արեգակի ու լուսնի նման: Եվ որոշեցին նախ հալածել ու փախցնել արեգակին: Բայց երբ լուսինը ծագեց, հաղթվելով նրանից՝ աստղերն ասացին.  Եթե մենք լուսնի լույսից այսպես աղոտացանք, ապա ի՞նչ կլինենք, երբ արևը ծագի: Որովհետև միաբանությամբ չենք վարվում,-պատասխանեց մեկը: Զղջացին աստղերը և խոստովանեցին իրենց պարտությունը: 



- Եթե մենք լուսնի լույսից այսպես աղոտացանք, ապա ի՞նչ կլինենք, երբ արևը ծագի:
- Մենք բազում ենք ու շատ: Ուրեմն ինչու՞ չենք կարող լուսավորել ցերեկն ու գիշերը արեգակի ու լուսնի նման:
Մի ամգամ աստղերը հավաքվեցին իմի, և նրանցից ամենածերերն ասեցին.
Եվ որոշեցին նախ հալածել ու փախցնել արեգակին: Բայց երբ լուսինը ծագեց, հաղթվելով նրանից՝ աստղերն ասացին.
Զղջացին աստղերը և խոստովանեցին իրենց պարտությունը: 
- Որովհետև միաբանությամբ չենք վարվում,-պատասխանեց մեկը:

3.  Քո կարծիքով որն է այս առակի ասելիքը:
Իմ կարծիքով, ինչքան ուզում է շատ աստղ լինի , միևնույն է Արեգակին չեն հաղթի:
4. ,,Փորձված գայլը արջի թակարդը կընկնի,, վերնագրով պատմություն հորինիր:



04.02.14.թ.
Տանը

Դասը՝ Թումանյան ,,Շունը,,: Սովորում եք կարդալ ամբողջությամբ:
Տնային աշխատանք

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Պատմի՛ր , թե ինչ գիտես շների մասին:
2. Բացատրիր տրված առած-ասացվածքները:
Ապաշնորհ մարդու լեզուն երկար կլինի:
Մինչև յոթ դուռ չծեծես, մեկը չի բացվի:
Չարությունը չարություն կբերի:
Պուճուր մարդիկ մեծ երազ կտեսնեն՞
3.Առածներից մեկն ընտրիր որպես վերնագիր և պատմություն հորինիր:

1.   Ես գիտեմ, որ շների հետ եթե ծանոթանում ես ապա նրանք քեզ պաշտպանում են, և եթե  շունը քեզ անծանոթ է, պետք է զգուշ լինես, որովհետև հանկարծակի նա կարող է հարձակվել: Անծանոթ շան աջկերի մեջ չի կարելի նայել, պետք է անշարժ կանգնել մինջև նա անցնի: 
2.   Անշնորք մարդը շատախոս է:
Ոչ մեկին վատություն պետք չի անել, միայն լավություն:

                            
03.01.14.թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի հոմանիշները:
Չքնաղ-սիրուն
սնել-
տաքանալ-
գցել-ընգնել
գեղեցիկ-սիրուն
մանուկ-փոքր
ճամփա-տեղ


2.
Բացատրիր տրված առած-ասացվածքները:
Ինքը չկա թիզ ու կես, արարմունքը գազ ու կես:
Խելքը մեծ ու պստիկ  չի հարցնում:
Բանն արա, հետո պարծեցիր:

3.
Դդմի ու ձմերուկի երկխոսություն հորինիր:

4.
Հորինիր պատմություն ,,Երեք խնձորների ճանապարհորդությունը,, վերնագրով:




02.01.14.թ.
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի հոմանիշները:
Ճերմակ-սպտակ
շող-ճառագայթ
պսպղալ-փայլել
դժբախտ-տխուր
բազմել-փռվել
արև-արեգակ
զուգել-զարդարել

Գրիր տրված բառերի հականիշները:
Դժբախտ-երջանիկ
բարձր-ցածր
շատ-քիչ
երբեք-միշտ

2. Գտի՛ր և դեմ դիմաց գրիր տրված բառերի հակառակ իմաստը արտահայտող զույգ բառերը:
Համեստ                 գոռոզ, մեծամիտ
ազնիվ                      անուշադիր, անտարբեր
հոգատար                ծույլ, ալարկոտ
բարի                        խարդախ, խաբեբա
աշխատասեր               չար, վատ

համեստ - գոռոզ, մեծամիտ
ազնիվ  - խարդախ, խաբեբա
հոգատար  - անուշադիր, անտարբեր
բարի - չար, վատ
աշխատասեր -
 ծույլ, ալարկոտ

3. Տրված թվականները գրիր բառերով:
26, 73, 84, 101,  4000:
Քսանվեց, յոթանասուներեք, ութսունչորս, հարյուր մեկ, չորս հազար:

4.  Բացատրիր տրված դարձվածքները:
Լեզուն կապ ընկնել – չկարողանալ խոսել
գլուխ հանել - հասկանալ
ականջի հետև գցել - չը լսել
աչքից ընկնել - նայել
թև տալ - հյուստալ
ականջին օղ անել - լսել



01.01.14.թ.
Դասարանում


Հարցաթերթիկ 3 /4-րդ դասարան/
 1.Գրի՛ր մեկ բառով: /4միավոր/
 Կռիվ անել  կռվել
հարց տալ հարցնել
գլուխ չունեցող   անգլուխ    
շնորհք չունեցող անշնորհք
վերջ չունեցող անվերջ
ջուր չունեցող անջուր
2.Գտի՛ր հականիշ բառազույգերը: /2 միավոր/                          
Գոհ, դժգոհ, ուշադիր, անհետաքրքիր, սուր, դառը, անուշադիր, բութ, հետաքրքիր, շոգ, քաղցր, ցուրտ:
 Դառը – քաղցր, գոհ – դժգոհ, անուշադիր-ուշադիր, անհետաքրքիր – հետաքրքիր, սուր- բութ, ցուրտ – շոգ:




3.Մեկ բառով գրիր: / 2միավոր/
Մարդ, որը կոշիկ է կարում-  կոշկակար
մարդ, որը ձուկ է որսում   –ձկնորս
մարդ, որը որս է անում - որսորդ
սենյակ, որտեղ քնում են - ննջասենյակ
աշխատել չսիրող - ծույլ
սուտ խոսող - ստախոս

4.Բառերը տեղավորի՛ր երեք խմբում: /3 միավոր/
Արագիլ, տանձենի, արծիվ, գյուղացի, բարդի, բու, աշակերտ, խնձորենի, վարորդ, ընկուզենի, ծիտ, ուսուցիչ, ուռենի, ուռենի,  երեխա, բազե, բժիշկ:

Թռչուն
Մարդ
Ծառ
Արագիլ, Արծիվ, բու, ծիտ, բազե:
Գյուղացի, աշակերտ, վարորդ, ուսուցիչ, երեխա, բժիշկ:
Տանձենի, բարդի, խնձորենի, ընկուզենի, ուռենի:


5.Բառերը տեղավորի՛ր այս երկու խմբում: /2 միավոր/
Ծառ, ընկերություն, զարմանք, մայրիկ, սեղան, ուրախությւն, քար,  վախկոտություն, ծաղիկ, երազ, նկար, ծիծաղ:



Բաներ, որոնց կարող ես ձեռք տալ
Բաներ, որոնց ձեռք տալ շոշոփել չես կարող
Ծառ,մայրիկ,սեղան,քար,ծաղիկ,նկար:
Ընկերություն,զարմանք,ուրախություն,վախկոտություն,երազ,ծիծաղ:

6.Լրացնել բաց թողնված տառերը և կետադրել:  /4 միավոր/
Գյուղացու  որդիները մշտապես վիճում էին իրար հետ: Հայրն անընդհատ    համոզում էր նրանց  որ հաշտ ու խաղաղ  ապրեն, բայց ոչ մի խոսք չէր ազդում: Եվ նա որոշեց  օրինակով համոզել:   Կարգադրեց մի խուրձ շիվ բերել: Երբ բերեցին կապված  շիվերը տվեց  նրանց և առաջարկեց ջարդել:  Շատ չարչարվեցին բայց իզուր:
Հայրն արձակեց խուրձը և շիվերը մեկ-մեկ տվեց որդիներին որոնք առանց դժվարության ջարդեցին շիվերը:
 Եվ գյուղացին ասաց.
-Այդպես էլ դուք՛ զավակներս եթե իրար հետ հաշտ լինեք ոչ մի թշնամի ձեզ չի հաղթի, իսկ եթե գժտվեք, ամեն մեկն էլ հեշտությամբ կհախթի ձեզ:

7.            Վերևի տեքստից դուրս գրե՛ք ածականները և գոյականները: /3 միավոր/
Ածական


Գոյական – Գյուղացի, որդի,  հայր,









30.01.14
Տանը


Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի հականիշները:
Բարձր-ցածր
ուրախանալ-տխրել
գոհ-դժգոհ
երջանիկ-հպարտ
բարձրանալ-իջնել
մոտենալ-գնալ

2.Գրիր տրված բառերի հոմանիշները:
Կատար-կտուր
համարձակ-քաջ
պատուհան-լուսամուտ
ջարդել-փշրել
քնել-ննջել
կլանչել-ուզել

3. Բացատրիր տվյալ դարձվածքները:
Մութն ընկնել-մթնել
հայացք գցել-նայել
ձայն տալ-կանչել
հավաքվեցին իրար գլխի-մոտեցան իրար
նշան արեց-նշեց
սիրտ չարեց-վախեցավ

4. Որոշիր թե ստեղծագործությունների հեղինակներն ովքեր են և գրիր դեմ դիմաց: Հեղինակները և վերնագրերը խառն են տրված:
Հանս Քրիստիան Անդերսեն Անագե զինվորիկը, Քաջ Նազար Հովհաննես Թումանյան, Ձյունե թագուհին, Շառլ Պերո Բուռատինո, Անագե զինվորիկը, Հովհաննես Թումանյան Անհախթ ակլոր, Կարմիր գլխարկը, Ղազարոս Աղայան Հիշողություն, Սուտլիկ որսկանը Հովհաննես Թումանյան, Անահիտ Հովհաննես Թումանյան:

Անագե զինվորիկը- Հանս Քրիստիան Անդերսեն
Քաջ Նազար –  Հովհաննես Թումանյան
Ձյունե թագուհին - Հանս Քրիստիան Անդերսեն
Բուռատինո -  Շառլ Պերո
Անհախթ ակլոր - Հովհաննես Թումանյան
Կարմիր գլխարկը- Շառլ Պերո
Անահիտ- Ղազարոս Աղայան
Հիշողություն- Հովհաննես Թումանյան
Սուտլիկ որսկանը - Հովհաննես Թումանյան
Ինչպե՞ս պետք է գրվեն ստեղծագործությունների վերնագրերը:




29.01.14
Տանը


Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:         
Սաստիկ-ահավոր
տարակուսել-կասկածել
հախուռն-քաջ
պատկառել-ամաչել
քյոխվա-գյուխի առաջնորդը
գզիր-գյուխի լրատուն

2. Գրիր երեք ընդարձակ նախադասություն:
Այս տարի սաստիկ ձմեռ էր:
Ես ամաչում էմ իմ արարքների համար:
3. Գրիր ինչպես հարցին պատասխանող բառեր:
Արագ շրջվեց
գեխեցիկ երգեց
խիստ  զննել
մաքուր  ուտել

4. Պատասխանները գրված են, հարցերն ինքդ կազմիր:
Կարծում ես լա՚վ կլներ եթե ես դա անեյի :
-Այո, շատ լավ կլիներ, եթե դու անեիր դա:

Քո կկարծիքով նա ճի՚շտ վարվեց
-Կարծում եմ, նա ճիշտ վարվեց:

Դու համաձայն ես նրա առաջարկի հետ:
-Ես համաձայն չեմ, դա սխալ է:



28.01.14
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Թաքուն-գաղտնի
հանդարտ-հանգիստ
զարթնել-արթնանանալ
գեղջուկ-գյուղացի
զեփյուռ-ցող
սարյակ-թռչուն

2.Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները:
Ծեր-երիտասարդ
ծանր-թեթև
թույլ-ուժեղ
ուրախ-տխուր
լավ-վատ
բարեկամ-օտար
հիմա-հետո

Հականիշների մի զույգը գործածիր միևնույն նախադասության մեջ:
Երիտասարդը ծանր-թեթև արեց, հետո միայն կատարեց թագավորի հրամանը:
3. Բացատրի՛ր տրված դարձվածքները:
Քար կտրել-քարտա
ճամփա ընկնել-ճանապարհ գնալ
գլխի ընկնել-իմանալ         
գլուխ պահել-չմասնակցել աշխատանքին
բախտը փորձել-
բախտը բերել-անսպասելի հաջողություն ունենալ
գլուխ գովալ-գլխացավ ունենալ

4.Շարունակիր շարքը:
Կատուն մռռում է:
Մոծակը տզում է:
Բզեզը բզում է:
Ծզրիդը ճռում է:
Այծը. Մկկում է:
Գորտը կռկռում է:
Հավըվ  կչկչում է:

5. Ի՞նչ տոն է նշվում հունվարի 28-ին: Ի՞նչ գիտես այդ տոնի մասին
Հարցազրույց վերցրու  որևէ մեկից, ով ծառայել է բանակում: Հարցրու, թե ինչ հետաքրքիր դեպք է հիշում բանակային կյանքից:  
Առաջադրանքի արդյունքը կարող է լինել աուդիոնյութ կամ տեսանյութ:
/Կարող եք հրապարակել նաև բլոգում/:!

Հունվարի 28-ին նշվում է Հայոց բանակի և Հայ զինվորի  տոնը:1992 Հայաստանի հանրապետությունը ունեցավ բանակ: ՝
2013թ գարնանը մեր կառատեի խմբի Ներսեսը գնաց բանակ: Նածառայում է Ղարաբաղում, հսկում է մեր սահմանը:Երբ նա արձակուրդ եկել էր մեզ այցելության ասաց որ շատ գոհ է իր ծառայությունիցդ և շատ հպարտ է ործառայում է Հայոց բանակում:




24.01.14
Դասարանում

Առաջադրանք
Առջը և մուկը
Շարունակիր պատմությունը և վերնագրիր:
Փոքրիկ մկնիկը սովորականի պես դուրս եկավ զբոսնելու: Տարօրինակ էր, բայց անտառում ոչ ոքի չհանդիպեց: Քայլեց ճանապարհով և հանկարծ մի գեղեցիկ կոշիկ գտավ: Կոշիկը նրան շատ դուր եկավ, վերցրեց և ուզում էր հագնել, բայց նկատեց, որ կրունկը ծակ է: Ծակից ներս նայեց ու.... ասաց սավորտեղից և հանդիպեց մի Առջին Առջը ասաց սա իմ կոշիկնե և դա կախդական է իմ ձեռքից ընկավ և ես պետքե դա կարեմ շնորակալություն դու գտար այն ինչ ես երկար փնտրում էի այտ պես իրանք ընկերացան:
Արսեն մանասյան:






23.01.14
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրել տրված բառերի բացատրությունը:
Մագիլ-կենդանիների եղունգներ
անմիջապես-միանգամից, նույն վարկիանին
տարերային-մեծ
բհիր-ցից
ընկճվել-նեղվել
կուլա-կուժ

2. Բառերը ճիշտ ձևով տեղադրիր նախադասությունների մեջ:
Ուժ, շնորհակալություն, օրհնանք, չար, նվազեցնել:
Խոսքը զորավոր ուժ ունի: Բարի մարդիկ բարի, քաղցր խոսքեր են ասում, շնորակալություն հայտնում, օրհնում: օրդնանքով բուժում է մարդու հոգին, բարձրացնում է տրամադրությունը
Անիծում են միայն չար մարդիկ: Անեծքը թունավորում է մարդու հոգին,  նվազեցնում  նրա ուժն ու եռանդը:

3. Տրված բառերն գրիր համապատասխան սյունյակներում:
Ժպտալ, կույր, մթնել, նվեր, զարդարել, պատերազմ, դժբախտ, հիվանդ, տոնածառ, պարգևել:
Ուրախ բառեր                                  Տխուր բառեր

                                                                   կույր
                                                                   մթնել
Պարգեվել                                                պատերազմ
Ժպտալ                                                     դժբախտ
Նվեր                                                         հիվանդ
զարդարել
տոնածառ





4. Բառեր կազմիր՝ ավելացնելով  -եղեն վերջածանցը:
Աման-ամանեղեն
Սպիտակ-սպիտակեղեն
Հուր-հրեղեն
Ոսկի-ոսկեղեն
Արծաթ-արծարեղեն
խմոր -խմորեղեն

5. ,,Ծույլ մեղվի զարմանալի արկածները,, վերնագրով պատմություն կամ հեքիաթ հորինիր



                                                      22.01.14
Տանը

 Հիշեցնում եմ,  շտապ ուղարկեք ձեր թարգմանությունները:
Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Դարանակալել-թաքնվել
ճաղեր-ցանկապատ
հազվագյուտ-եզակի, մեկ հատ
սաղարթախիտ-ծառերով խիտ անտառ
սանձարձակ-անդաստիրակ
տիղմ-մամուռ

2. Նախադասությունները լրացրու հարցերին պատասխանող բառերով:
Տարիներ առաջ աշխարհում մի միամիտ /ինչպիսի/ փայտահատ է լինում: Նա ապրում էր իր տնակում /ինչպիսի/ կնոջ հետ: Փայտահատը ամեն առավոտ  սուր /ինչպիսի/ կացինը վերցնում գնում էր անտառ
Մի օր սաղարթախիտ /ինչպիսի/ անտառում մոլորվում է: Հանկարծ հանդիպում է ./ինչպիսի/ թզուկին: Թզուկը ցույց է տալիս անտառից դուրս գալու ճանապարհը:\\\cd

3. Նախադասությունները լրացրու:
Եթե արևը շուտ մայր մտներ, օրը շուտ կմթներ :
Եթե մարդիկ չար լինեին, չարությունն եր կանեին :
Եթե երկինքը կանաչ լիներ, ծառերը և խոտերը կապույտ կլինեին :

4. Պատմություն հորինիր ,,Հարցական նշանի ճանապարհորդությունը,, վերնագրով:

Միանգամ հարցական նշանը որոշեց գնալ ճանապարհորդությունը
Որ քաղաքումոր նա հայտնվում էր բոլորին հարցեր էր տալիս մարդիկ հոգնեցին պատասխանել նրա հարձերին  նա այտ ամենից ձանձրացավ և վերադարձավ կետադրական նշանների թագավորություն:

21.01.14
Տանը
1.   Ինչպես էր Քեռի Թորոսը բռնում ծտերին:

2.   Թռչուներ որսալու սարքը պատրաստված էր ոռենու, ցրտենու կամ գերամաստու շիվերից ու ճղներից

3.   Թռչուների որսատեղ հասնելու համար պետքե ջանք թափել:

4.   Գետնա տնակի կտուրը շինված է երկթեք,որ չկաթի իսկ ճղներով ծածկված է որմնա անկատ:

5.   Թռչուները իջնում էին դեպի ցանցը և նրանց տոտիկները խճճվում էին ցանցի մեջ:

6.   Քեռի Թորոստ զբաղվում է թռչնորսությամբ որհետև դրանով իր երեխաների համար ապրուստ էր հայայթում:



20.01.14
Տանը
Հարցաթերթիկ /4-րդ
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Շիվ-ճուղ
առատ-շատ
խռպոտ-կոշտ
ակնդետ-անհամնբեր
յափնջի-հովիհաքուստ
իսկույն-անմիջապես                                                                                              
խաս-մետաքսա
իրիցկին-հոգևորական

2. Այնպիսի բառեր գրիր, որոնց վերջին բաղադրիչը լինի ցույց ,  օրինակ՝ ժամացույց: Կազմիր այս և քո գտած բառերի հոգնակի թիվը:
                                                   
Օրացույց, ժամացույց ,կողմացույց,  - օրացույցներ, ժամացույցներ, կողմնացույցներ:


Շարունակիր ըստ օրինակի:
Մետաղյա սյուն-մետաղից պատրաստված սյուն:
քարաշեն տուն-քարից պատրաստված սյուն:
լեռնային գյուղ-լեռներում գտնող գյուղ:
ոսկեզօծ թագ-ոսկով օծված թագ:
ծովային կենդանի-ծովում ապրող կենի:
բրդյա վերարկու-բրդից կարված վերարկո

4. Հորի՛ր մի հեքիաթ, որտեղ կենդանիները մարդկային լեզվով խոսել կարողանան : Վերնագրիր հեքիաթը:
Օգնություն
Հեքիաթները սկսվում են այսպես՝  ,,Լինում է, չի լինում,, ,,Կար-չկար,,  ,,Ժուկով-ժամանակով,,:
Հեքիաթներն ունենում են լավ վերջաբան, բարին հաղթում է:



20.01.14 
Դասարանում
Դիջիտեք դիջիտեք


19.01.14
Տանը

Հարցաթերթիկ /4-րդ դասարան/
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Խորհրդավոր-հանելուկայի ն
հովեկ-ամառանոց եկաց անձ
թախանձել-աղաչել
սարփ-վախ                            
ճոխ-սիրուն
խրախուսել-վոքեվորել                        
մոտակայք-մոտիկ ապրոխ

2. Բաց թողնված տեղերում գրիր ճիշտ ձևը՝ ծովի մեջ, ծովում, գրքի մեջ, գրքում:
 Ծովում  տարբեր տեսակի ձկներ կան:
Գետը թափվում է ծովի մեջ:
Աղջիկը գրքի մեջ դրեց չորացած ծաղիկը:
Այս գրքուի շատ հետաքրքրական տեղեկություններ կգտնես:

3. Գտիր առածների շարունակությունները և վերականգնիր:
Արհեստը կաթ-կաթ  աղբյուր է, եթե չվարարի, չի էլ պակասի:

Արջըխաղով ընկավ, տանձը մտքից ելավ:
                                                             
Ծառի տակին պառկելով՝ բերանդ տանձ չի ընկնի:

Լավ կանես՝ քեզ կանես, վատ կանես՝ քեզ կանես:


4. ,,Դիջիհեքիաթ,, /հեքիաթ Դիջիթեքի մասին/ վերնագրով հեքիաթ հորինիր:





1. Գրել տրաված բառերի բացատրությունը:
 
աղլուխ- թաշկինակ

 2. Գրի՛ր բառեր, որոնք համապատասխանեն ինչպես հարցին:
Բարկացած հարցրեց
 Երկար մտածեց
Բարցր ցատկեց
Արագ շշնջաց

3. Տեքստերը համեմատիր և տարբերությունները նշիր դեղին գույնով:
Աշխարհի ամենագեղեցիկ քաղաքը՝ Երևանը, Հայաստանի մայրաքաղաքն է: Այն գտնվում է Արարտյան Դաշտում: Երևանից հիասքանչ տեսարան է բացվում դեպի Մասիս, Արագած սարերը: Քաղաքում վեր են խոյանում բարձրահարկ շենքեր, քարաշեն այլ կառույցներ, կան բազմաթիվ դպրոցներ, գրադարաններ, թանգարաններ, թատրոններ:  Երևանը գեղեցկացնում են զբոսայգիներն ու ծառուղիները, հոյակապ հուշարձանները:

Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է, որը գտնվում է Արարտյան դաշտում: Երևանից հիասքանչ տեսարան է բացվում: Քաղաքում կան բազմաթիվ դպրոցներ, գրադարաններ, թանգարաններ: Երևանը գեղեցկացնում են հոյակապ հուշարձանները:

4. Լինում է, չի լինում, երեք քույր է լինում՝ Էլսին, Լասին ու Թիլլին: Նրանք բնակվում էին ջրհորի հատակում….
կժեր կուլաներ, գավաթ: Նրա ոսկրո5.Անդուն շատ չար մարդ էր որովհետ և նա  ստեր էր հնարում  նա խափեբան էր իսկ հե

Առաջին մասում,,չարխն,,, է, ջրի կուժը և կավե ցեխը.եկրորդ մասում բերնի վրա շարվածեն դեռ չթրծած կժեր կուլաներ, գավաթ: Նրա ոսկրո
մատների արանքից լպրծուն կավը հոսումե անընդ մեջ, ապա մատները գրկում են կավե  սյունը: Դառնում է չարխը, ձգվում է կավե  սյունը, բարակում, ապա նստում նրա բռունցքի տակ:Այս անգամ ձեռքը թաթախվում է կավա ջրի մեջ եև կոխում կավա ջրի մեջ :

6.Ինձ թվում է որ Եգորը անկապ ծիծաղո                        
                                                       



                                                        15.01. 14

5.Անդուն շատ չար մարդ էր որովհետ և նա  ստեր էր հնարում  նա խափեբան էր իսկ հեքլ բերին  ընկեր ասեր էր նա կատակներ էր անում:




3.անդոն շատ չար մարդեր և խափեբաե:



16.02.14թ.
Դասարանում




                                              

Դիջիտեք ես ուզում էմ որ դու հախթարես և ուզում էմ որ դուբոլորի հետ ծանութ անալ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий